Reza Ghoochannejhad tekent onverwacht bij Cambuur

Reza Ghoochannejhad (22) speelt per direct voor Cambuur. Hij heeft bij de club uit zijn woonplaats voor 2,5 seizoenen getekend. Tot grote woede van Go Ahead Eagles dat zegt een mondeling overeenkomst te hebben met de spits voor ook 2,5 jaar.
Ghoochannejhad speelde sinds september op amateurbasis in Deventer, nadat hij zijn plezier in het voetbal daarvoor had verloren. Voor de winterstop bood Go Ahead Eagles hem een 2,5 jarig contract aan. Voor de jaarwissseling gaf Ghoochannejhad nog aan nagenoeg akkoord te zijn met de Deventer club. Aanbiedingen van andere clubs overwoog hij niet omdat hij het bij Go Ahead Eagles zo naar zijn zin had.
"Maar de aanbieding en hoe het allemaal gegaan is stond mij niet aan", zegt Ghoochannejhad. "We waren al sinds oktober in gesprek. Ze hebben te lang gewacht. Ik had het uitstekend naar mijn zin bij Go Ahead Eagles, was van plan te blijven. Ik kon goed met de groep en met de trainer. Voor mijn gevoel speelde de club daar ook op in door mij een zo laag mogelijke aanbieding te doen, waarbij ze dachten 'Reza blijft toch wel'. Dat stond mij tegen. Het klopt dat de aanbieding van Cambuur beter was, maar daar gaat het niet alleen om."
Ghoochannejhad zal vanmiddag al medisch gekeurd worden bij Cambuur, en indien goedgekeurd zal hij vanavond tijdens de nieuwjaarsreceptie van SC Cambuur zijn verbintenis ondertekenen.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter