Arbitragezaak in overweging rond vertrek Ghoochannejhad

De manier waarop de transfer van Ghoochannejhad naar Cambuur tot stand is gekomen zet kwaad bloed bij Go Ahead Eagles. Die club was al enige tijd met de aanvaller in gesprek over een vaste verbintenis. "Blijkbaar draait altijd alles om geld", zegt Erwin Mulder, voorzitter van Go Ahead Eagles. "Reza heeft ook ons steeds gezegd graag bij ons te willen blijven, maar op het laatste moment kiest hij toch voor het geld van Cambuur."
"We laten het er niet bij zitten. Maandag hadden we namelijk al een mondeling akkoord bereikt met de zaakwaarnemer van Reza. Marc Overmars en ik hebben hem de hand gegeven, ten teken dat we er uit waren. We overwegen sterk een arbitragezaak bij de KNVB te beginnen en Reza aan het mondeling akkoord te houden."
Volgens de speler in kwestie was van een akkoord geen sprake. "Maandag was ik niet bij het gesprek. Mijn zaakwaarnemer wel. Hij ging akkoord op voorwaarde dat ik 'ja' zou zeggen. Ik heb die aanbieding afgewezen. Dus voor mij was er geen akkoord. Ik begrijp dat iedereen bij Go Ahead Eagles nu boos op me is, maar naar mijn mening heb ik juist gehandeld. Cambuur liet gewoon zien door snel met een goede aanbieding te komen dat ze me graag wilden hebben."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter