Galatasaray wil Çolak voor bijna half miljoen

Galatasaray heeft zich in Deventer voor Çolak gemeld. De club van trainer Frank Rijkaard zou naar verluidt 450 duizend euro voor de aanvaller willen betalen.
"Ik weet niet hoe concreet het is, maar iedere interesse streelt me", zegt Çolak. "En als Galatasaray zich heeft gemeld is dat helemaal fantastisch, dat is namelijk mijn droomclub. Ik zou heel graag het seizoen afmaken bij Go Ahead Eagles, maar ik denk dat niemand het mij kwalijk neemt als ik in ga op een mooie aanbieding van Galatasaray."
Go Ahead Eagles zou nog geen officieel bod hebben ontvangen. "We willen even afwachten wat de volgende stap is", zegt voorzitter Edwin Mulder. "We willen heel graag deze ploeg bij elkaar houden, dat is onze doelstelling. Maar als er straks wellicht gigantische bedragen worden geboden moeten we misschien wel ja zeggen."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter