Dave Bus wil graag contract verlengen

Go Ahead Eagles hoopt binnen afzienbare tijd het contract van Dave Bus te verlengen.
Hij is daarmee de eerste speler waarvan men het contract wil verlengen. De centrale verdediger is bezig aan een sterk seizoen.
Reden om snel aan tafel te gaan zitten, meent de technische leiding van de Deventer club. Ook de 31-jarige Bus lijkt wel oren te hebben naar een langer verblijf in Deventer.
"Ik heb nog geen concreet voorstel gezien", zegt Bus. "We moeten daarvoor nog met elkaar om tafel zitten, maar ze hebben me laten weten dat de club graag verder wil. Die intentie heb ik ook. Ik heb het hier goed naar mijn zin en weet wat dat waard is."
De 31-jarige Bus staat sinds medio 2008 bij Go Ahead Eagles onder contract. Op 26-jarige leeftijd werd hij gecontracteerd door De Graafschap, dat hem begin 2008 een halfjaar verhuurde aan het Schotse Aberdeen.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter