Pasveer verwacht een eerlijke kans bij Heracles

Remko Pasveer is volgend seizoen is hij wellicht eerste doelman van Heracles Almelo. Gertjan Verbeek wil Pasveer een eerlijke kans geven zich te bewijzen. Bij zijn terugkeer naar Heracles komende zomer zal Pasveer strijden om de positie van eerste doelman.
"Ik wil wel een eerlijke kans. Anders blijf ik liever bij Go Ahead Eagles", zegt Pasveer. "Daar heb ik het super goed naar mijn zin en heb ik me goed ontwikkeld. Verbeek zei me in het gesprek dat hij vindt dat de beste moet spelen en dat geloof ik."
Pasveer sprak reeds met Verbeek om de samenwerking van volgend seizoen te belichten. "Ik heb een goed gevoel overgehouden aan het kennismakingsgesprek. Verbeek en ik hebben onze ideeën uitgewisseld. Hij kwam prettig op me over. Naar buiten toe lijkt hij misschien soms nors, maar zo heb ik dat niet ervaren", aldus de doelman.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter