Oud-speler Göbel verder bij Spakenburg

Alper Göbel (27) speelt de rest van het seizoen voor Spakenburg. De Deventer verdediger tekende een contract voor een half jaar bij de zaterdaghoofdklasser. Göbel ontbond voor de winterstop zijn contract bij het Turkse Göztepe. Een stage bij Cambuur, eerder in de maand, leverde de oud-speler van Go Ahead Eagles geen contract op.
"Het is allemaal heel snel gegaan," aldus Göbel. "Met SC Cambuur ben ik onlangs enkele dagen als testspeler meegeweest op trainingskamp. Ik kon een contract op amateurbasis tekenen, maar daar voelde ik niets voor. Via Michael Samuel ben ik met Spakenburg in contact gekomen. Met hem heb ik een paar seizoenen gevoetbald bij Go Ahead Eagles."
Göbel vertelt vervolgens dat hij een contract heeft getekend tot het eind van het seizoen: "Als ik het naar mijn zin heb, wil ik best langer bij Spakenburg blijven. Het lijkt me ook prachtig om in de topklasse te spelen."
Göbel, momenteel werkzaam bij een reclamebureau, speelde in het verleden ook nog voor de amateurclubs Daventria, SV Helios en de Koninklijke UD.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter