Oud-Eagles-doelman Moeliker denkt weer aan keepen

Goed nieuws voor Kevin Moeliker, de oud Go Ahead Eagles doelman die eind november als passagier zwaargewond raakte bij het verkeersongeluk van FC Twente-speler Theo Janssen. "De doktoren hebben een opening gegeven om te gaan werken aan een terugkeer als keeper", aldus Moeliker.
"Dat is voor mij een grote opluchting, want weer gaan keepen is het liefste wat ik wil. Nu heb ik ook weer iets om naar toe te werken en dat heb ik als sportman graag. De doktoren hebben me nog geen definitief ja gegeven, want of ik ook echt weer kan gaan keepen, hangt af van hoe mijn lichaam op de trainingen reageert. Ik zal er sowieso ruim de tijd voor moeten nemen en goed moeten luisteren naar mijn lichaam", aldus de doelman van hoofdklasser FC Lienden, die een deel van zijn revalidatie afwerkt op de training van zijn voetbalclub.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter