Halil Çolak opgeroepen voor Jong Turkije

Halil Çolak is door de bondscoach van Turkije opgeroepen voor een trainingsstage van Turkije onder 21 jaar. De Go Ahead Eaglesaanvaller wordt vanaf 16 februari verwacht om deel te nemen aan een drielandentoernooi in Turkmenistan.
Çolak zou de duels tegen Telstar en MVV dan missen en zich op 1 maart weer in Deventer melden. "Ik ben erg blij dat ik ben opgeroepen", zegt Çolak. "Maar ik weet op dit moment nog niet of ik ga. Eerst moet ik fit worden, dan kijken we verder."
Ook Go Ahead Eagles heeft nog niet beslist of het de clubtopscorer laat gaan voor de vriendschappelijke duels. "Ik ga dat eerst met Halil bespreken", laat trainer Andries Ulderink weten.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter