Türk kan kiezen tussen Deventer en Leeuwarden

Go Ahead Eagles heeft Oguzhan Türk een aanbieding gedaan voor een twee jarig contract. De 22-jarige linksbenige middenvelder moet nog nadenken of hij voor twee seizoenen tekenen. Ook Cambuur Leeuwarden wil hem namelijk contracteren.
Türk is dit en vorig seizoen door de Deventer club gehuurd van Heerenveen. Zijn contract in Friesland loopt af.
"Teruggaan naar Heerenveen zie ik niet voor me", zegt Türk. "Omdat ik bij Heerenveen toch niet aan spelen toekom. Go Ahead Eagles heeft me een aanbieding gedaan en Cambuur Leeuwarden ook. Daar wil ik nog even een paar weken over nadenken. Ik weet wat ik bij Go Ahead Eagles heb. Het is een mooie club, fijne mensen. Maar Cambuur is ook een club met ambities."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter