Algemeen directeur Hans van der Zalm stopt

Algemeen directeur Hans van der Zalm staakt op 1 juli zijn werkzaamheden voor Go Ahead Eagles. Van der Zalm was sinds 2005 directeur van de club.
De Deventenaar gaat meer tijd besteden aan zijn eigen bedrijf. Sinds januari was hij al uit dienst getreden van de club en een eigen bedrijf begonnen. Wel sloot hij een overeenkomst waardoor hij veel werkzaamheden voor de club bleef verrichten.
"Ik heb een aantal bewogen jaren meegemaakt bij Go Ahead Eagles. In die periode hebben we de club in rustiger vaarwater gekregen. De club is nu gezond en heeft toekomstperspectief. Op zich is dat een mooi moment om te vertrekken."
Tot en met 30 juni zal Hans van der Zalm een aantal projecten voor Go Ahead Eagles afhandelen. Na 30 juni zal Van der Zalm op bescheiden schaal en op de achtergrond een aantal hand- en spandiensten blijven verrichten voor de club. 'Ik ben sponsor geworden van de club en zal zeker de thuiswedstrijden blijven bezoeken. Want in de jaren dat ik nu bij Go Ahead Eagles ben, heb ik wel 'iets' speciaals gekregen met deze mooie club en de mensen met wie ik heel prettig heb samengewerkt. Ik ben blij dat ik een steentje heb kunnen bijdragen aan de wederopstanding.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter