Nu Pieckenhagen blijft kan Pasveer in Deventer blijven

Martin Pieckenhagen staat ook komend seizoen onder de lat bij Heracles Almelo. De 37-jarige doelman heeft een aflopend contract, maar daarin is een eenzijdige optie opgenomen dat hij bij een bepaald aantal wedstrijden in het eerste elftal automatisch contractverlenging krijgt.
Dit betekent dat de kans groot is dat Pasveer nog een jaar bij Go Ahead Eagles blijft en niet terug keert naar Heracles Almelo.
"Ik ben verhuurd door Heracles, maar ik wacht wat Pieckenhagen gaat doen. Ik heb nog een contract voor volgend seizoen en Heracles heeft nog een optie voor een jaar. Maar als hij bijtekent heeft het geen zin om terug te gaan.", melde Pasveer al eerder.
"Ik weet precies hoe het is om op die bank te zitten. Met Pieckenhagen had ik ook een heel goede band. 'Piecken' kon zich goed in mijn situatie verplaatsen. Ik heb nog steeds een goed contact met hem. Dat we elkaars grootste concurrent zijn, hoeft niet te betekenen dat we elkaar iets misgunnen."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter