Marc Overmars stopt na dit seizoen met voetbal

Marc Overmars neemt aan het einde van het seizoen definitief afscheid van het profvoetbal. De oud-international maakte dit seizoen een verrassende comeback bij Go Ahead Eagles, maar houdt het aan het einde van het voetbaljaar voor gezien.
Op de vraag of hij ook komend seizoen nog op het veld te bewonderen is reageerde Overmars negatief. "Dat lijkt me een kansloze zaak", zo stelt Overmars. "Ik heb soms het idee dat mensen denken dat ik een doorstart wilde maken. Maar dat is nooit de bedoeling geweest."
Of Overmars wel aanblijft als bestuurslid van de Jupiler League-club is nog niet duidelijk. De aanvaller heeft die knoop nog niet doorgehakt.
"Ik weet nog niet wat ik ga doen. Dat hangt echt van dit seizoen af, dat wil ik rustig bekijken. Het halen van de play-offs is wat mij betreft ook cruciaal. Dat wordt nu wel steeds lastiger als we niet winnen. Maar we hebben nog steeds wel alle kans."
Overmars, die in 2004 een voorlopige punt achter zijn loopbaan zette na een verblijf bij FC Barcelona, keerde dit seizoen terug op het veld om zijn club Go Ahead Eagles uit de brand te helpen. Tot op heden verscheen de rappe aanvaller 23 keer op het veld. Daarin wist hij niet tot scoren te komen.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter