Frank Broers stopt na dit seizoen

De pas 31 jarige Frank Broers stopt na dit seizoen met profvoetbal. Voordat Go Ahead Eagles besloot om zijn contract niet te verlengen, had de verdediger al besloten om er na dit seizoen een punt achter te zetten.
"Ik heb dit seizoen wat problemen gehad met mijn enkel", geeft Frank Broers aan. "Nu gaat het nog, maar ik heb geen zin in een Marco van Basten-enkel."
Hij gaat volgend seizoen spelen voor een zaterdaghoofdklasser dichter bij zijn huis in de buurt van Breda. "Ik zit nu soms twintig uur per week in de auto. Van mijn huis naar de Adelaarshorst is het 152 kilometer. Dat elke dag op en neer reizen werd me ook teveel."
Broers speelde tot nu toe 242 profduels, waarvan twintig in de eredivisie. "Ik ben de laatste jaren al bezig geweest om naast het voetbal iets op te bouwen. Ik heb een eigen bedrijf in personal training. Daar wil ik verder mee en verder lekker bij de amateurs op een aardig niveau voetballen."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter