Terugkeer Sikora kan alleen met externe financiers

De kans dat Victor Sikora een contract bij Go Ahead Eagles gaat tekenen bestaat, maar dan moet er nog heel wat gebeuren op het financiele vlak.
De aanvaller is met zijn huidige club FC Dallas in onderhandeling over een nieuw contract, maar houdt in de tussentijd zijn conditie op peil bij zijn oude liefde. Twee dagen in de week traint Sikora mee bij de club waar Marc Overmars deze zomer zijn rentree vierde.
"Normaal gesproken blijft het daarbij", zegt trainer Andries Ulderink. "Er moet wel heel wat gebeuren wil het tot een contract komen. Dan heb je het over externe financiers. Daarnaast moeten we uitkijken dat we niet te veel aanvallers in de selectie krijgen."
Een aanval met Marc Overmars op links en Victor Sikora op rechts lijkt dus een utopie voor de fans van de club uit Deventer. Ulderink, lachend: "Dat denk ik wel ja!"
‘Ik wil Go Ahead Eagles best even uit de brand helpen’, zegt Victor Sikora. Hij wil zijn loopbaan sowieso in Deventer beëindigen. De 30 jarige aanvaller schermt nog met eventuele interesse uit Australië.
Sikora, die na zijn debuut voor Go Ahead Eagles speelde voor Vitesse, ajax, Heerenveen, NAC en FC Dallas, laat weten dat hij het liefst speelt in een twee spitsen systeem. ‘Ik ben dertig en ik wil alleen nog maar voetballen zoals ik dat wil’, laat Sikora weten.
Het is nog maar de vraag of Go Ahead Eagles deze eisen in kan willigen.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter