Te Boekhorst nog onzeker over volgend seizoen

Luuk te Boekhorst is maandagochtend in Winterswijk geopereerd aan zijn knie.
De voorste-kruisbandreconstructie is goed verlopen. De verdediger van Go Ahead Eagles begint vandaag al aan zijn revalidatie, in Zeist treft hij lotgenoot Ceriel Oosthout.
Te Boekhorst wacht een revalidatietraject van zes tot negen maanden. "Ik heb de klap al verwerkt en sta er positief tegenover", zegt hij. "Ceriel en ik kunnen ons mooi aan elkaar optrekken en hij kan me zijn ervaringen vertellen." Oosthout onderging begin oktober dezelfde operatie.
Te Boekhorst weet nog niet of hij terug kan keren in Deventer. Hij heeft een optie in zijn aflopende contract, dat daarmee een jaar verlengd kan worden. "Ik hoop dat ze me vertrouwen geven. Zekerheid is voor iedereen goed."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter