Huren van Patrick Gerritsen is niet aan de orde

Het verhaal dat Patrick Gerritsen gehuurd zou worden van FC Twente lijk een broodje aap verhaal.
Andries Ulderink: "Patrick Gerritsen? Is niet aan de orde! Dat is naar buiten gebracht alsof het al bijna rond is. Ik kreeg de vraag of ik in hem geïnteresseerd ben. Ja dat is natuurlijk zo, ik heb gezegd dat als ik zou merken dat hij graag bij ons zou spelen hij van harte welkom is.
Zolang ik bij de club ben (en daarvoor ook al) volgen we hem. Maar er is geen contact geweest en is dus ook niet aan de orde."
Hans de Vroome: "Ik las ergens dat we Patrick Gerritsen van FC Twente willen huren. Dat is grote kletskoek. Alleen op de manier waarop we Mathias Ranégie hebben gehaald, via investeerders die de komst van een jonge speler willen financieren, is er wat mogelijk. Verder niet.''

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter