Driejarig contract voor Halil Colak

Halil Colak speelt de komende drie jaar voor Go Ahead Eagles. De aanvaller komt over van FC Twente, waar hij al van werd gehuurd. Commissaris technische zaken Marc Overmars is erg blij met het afronden van de transfer.
"Een unieke transfer voor Go Ahead Eagles, dat er in is geslaagd een van de grootste talenten van de Jupiler League vast te leggen. Dit is mede mogelijk gemaakt dankzij een aantal investeerders. Een prachtige avond voor Go Ahead Eagles, we staan bovenaan en contracteren Colak. Als je als speler naar het buitenland kunt en daar een hoop geld kunt verdienen, en toch kiest voor een langer verblijf in Deventer, dat toont het karakter van de speler"
"Go Ahead Eagles was er direct bij", aldus Colak. "Men heeft veel vertrouwen in me. Ik ben de mensen daar zeer dankbaar voor, Deventer is mijn stad. Er was wel belangstelling van andere clubs, ook uit het buitenland, maar laat ik me eerst hier maar verder ontwikkelen, dan komt dat later wel."
Go Ahead Eagles betaalt een transfersom voor Halil Çolak. Beide clubs hebben afgesproken geen mededelingen te doen over de hoogte van het bedrag.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter