Yildirim: "Go Ahead is nog altijd mijn club"

Ugur Yildirim is voor even terug in Nederland. De aanvaller liet eerder deze maand zijn contract bij Sivasspor ontbinden, in de hoop aan de slag te kunnen in de Premier League. Maar omdat een contract in Engeland voorlopig uitblijft, houdt hij zijn conditie op peil bij zwolle. Dat is opvallend, aangezien Yildirim in het verleden jarenlang uitkwam voor streekgenoot Go Ahead Eagles.
Yildirim in zwolle, als oud-speler van Go Ahead Eagles en met de derby in het vooruitzicht. Is de spion binnengewandeld? De aanvaller lacht.
"Go Ahead is nog altijd mijn club", zegt Yildirim. "Maar ik heb in Deventer geen nauwe contacten meer, de trainer ken ik ook niet. Ik had daar waarschijnlijk wel mee kunnen trainen, als het was gevraagd. Maar mijn zaakwaarnemers hebben goede contacten met Jan Everse. Hij kan spelers fitter en beter maken. En hij is kritisch. Dat heb ik graag, een trainer die kritisch durft te zijn."
Tot wanneer de éénmalig international in zwolle blijft trainen, weet hij nog niet. "Het zou morgen alweer anders kunnen zijn, maar dat lijkt me vrij snel."
Yildirim werd kort na het ontbinden van zijn contract bij Sivasspor in verband gebracht met Blackburn Rovers. Die interesse lijkt echter van de baan.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter