Geen rentree voor Paul Bosvelt

In tegenstelling tot zijn vriend Marc Overmars (35), maakt Paul Bosvelt (38) geen rentree voor zijn oude club Go Ahead Eagles. In Deventer gingen vorig seizoen tijdens de play-offs hardnekkige geruchten dat de twee gestopte oud-internationals een rentree bij Go Ahead overwogen en toen Overmars onlangs zijn rentree daadwerkelijk bekend maakte, leek het een kwestie van tijd voordat ook Bosvelt zijn schoenen weer zou aandoen. Overmars: “Ik heb een tijdje gezegd dat ik alleen een rentree zou maken als Paul ook weer zou gaan spelen. Maar ik denk dat dat er voorlopig niet inzit; Paul heeft tijdens après-ski zijn kruisbanden gescheurd.”
Bosvelt in een reactie: “Nou, dat ik ze gescheurd heb, klopt, maar het was toch minder grappig dan jij denkt. Ik ben drie maanden geleden honderd meter in een ravijn gevallen waar geen sneeuw lag. Ik heb echt geluk gehad dat alleen mijn kruisband gescheurd is, het had veel erger kunnen aflopen. Op dit moment ben ik drie keer in de week in Papendal voor mijn revalidatie, maar ook als ik er weer bovenop ben, ga ik niet meer voetballen. Ik vind het knap wat Marc doet, hij kan ook nog steeds goed meekomen. Hij is dreigend, heeft nog steeds veel snelheid en is moeilijk te verdedigen. Marc wil graag dat ik ook weer ga spelen, maar nee. Ik ben net een jaar gestopt, het zou heel raar zijn als ik weer ga spelen. In mijn geval zit een rentree er niet in.”

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter