"Onze supporters zijn het echte voetbalpubliek"

In de IJsselderby was Jordy Zuidam over de hele wedstrijd het slachtoffer van de kwetsende spreekkoren van de zwolse aanhang. Opvallend was het dan wel dat hier totaal niet tegen werd opgetreden. Vanuit het stadion werd er niets gedaan om dit tegen te gaan en ook schijdsrechter Wiedemeijer vond het allemaal wel prima en weigerde op te treden.
In het commentaar na afloop bleef Jordy Zuidam er nogal koel onder. "Nou ja, dat hoort er blijkbaar bij, maar het doet me niks. Ik kijk liever naar onze eigen supporters. Die hebben ons fantastisch gesteund en ik denk dat dat het echte voetbalpubliek is. Zij blijven maar zingen en blijven ons maar steunen. Mijn complimenten daarvoor. En dat het zwolle publiek dat op die manier doet, daar kan ik verder weinig mee"

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter