Liesblessure Kieftenbeld niet ernstig

De liesblessure van Maikel Kieftenbeld lijkt mee te vallen. De middenvelder van Go Ahead Eagles bleef tegen Veendam in de rust met een kwetsuur in de kleedkamer achter. De medische staf van Go Ahead Eagles constateerde een verrekking bij de middenvelder, die vrijdag andermaal de beste speler aan Deventer kant was.
,,Gelukkig is het geen scheurtje'', zegt Maikel Kieftenbeld. ,,Al weet ik niet hoe lang het precies duurt voordat ik weer mag trainen. Het kan met vier dagen over zijn of met acht. Ik moet in ieder geval rust houden. Maar de lies voelt al wel beter aan.''
In een duel liep Kieftenbeld de blessure op. ,,Ik heb daarna gewoon nog doorgespeeld, omdat ik dacht dat het wel meeviel. In de rust voelde ik de blessure wel en moest ik er toch af.''

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter