Debuut Mathias Ranégie veel belovend

In de wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen RBC maakte twintig minuten na rust de Zweed Ranégie zijn langverwachte debuut voor Go Ahead Eagles. Eindelijk was het dan zover en mocht hij zijn kunsten tonen aan het publiek. Hij zou dat niet onverdienstelijk doen. Zelfs in deze korte tijd dat Ranégie speelde was al te zien hoe goed hij kan voetballen.
Hij is een paar centimeter 'kleiner' dan zijn collega Sander Post, maar lijkt technisch veel behendiger. En hij is bovendien aardig snel. ,,Als ik mijn lange benen eenmaal op gang heb kan ik hardlopen'', lachte de Zweed. De 24-jarige Zweed is fit na een langdurige liesblessure. Hoewel? ,,Mijn rechterlies voelt nog een beetje stijf aan. Drie dagen geleden kreeg ik weer wat last, maar het is niet dezelfde blessure waar ik maanden last van had. In belang van het team kan ik spelen. En ik heb ook veel zin om eindelijk weer te voetballen.'' Go Ahead Eagles kan nog veel plezier gaan beleven aan deze spits.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter