Vertrek Dave Bus nu definitief

Dave Bus en Go Ahead Eagles gaan aan het einde van dit seizoen uit elkaar. Een basisplaats volgend seizoen had er voor hem waarschijnlijk niet meer ingezeten. Volgens de verdediger is dit in goed overleg besloten. De 33-jarige Bus, die bezig is aan zijn vierde seizoen in Deventer, houdt er rekening mee dat hij helemaal stopt met voetballen. Bang om in een zwart gat terecht komen is Bus niet. "Nee, daar ben ik niet bang voor. Ik heb mijn eigen zaak nog." Mocht er nog een mooie club komen dan wil Bus daar wel over nadenken. "Dat doe ik alleen als het een hele mooie club. maar zo mooi als Go Ahead Eagles zal lastig worden. Ik ben de club ook dankbaar voor de mooie vier jaren die ik hier heb gehad."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter