Kobussen kan contract tekenen maar Bosz en Post niet meer

Go Ahead Eagles wil Glenn Kobussen voor de club behouden. De middenvelder, die in het afgelopen seizoen op amateur-basis voor de ploeg uit Deventer speelde, heeft een aanbieding voor een contract in beraad. Kobussen kan voor één jaar tekenen.
Andries Ulderink deed dit seizoen in vier duels een beroep op het twintigjarige talent, maar verwacht dat dit aantal volgend jaar zal toenemen. “Glenn ontwikkelt zich goed. Om hem nog een jaar als amateur te laten spelen vinden we niet juist. Het is aan hem of hij op ons voorstel in gaat”, zei de trainer.
Mogelijk wordt Patrick Gerritsen nog een seizoen van FC Twente gehuurd. Dat hangt mede af van het al dan niet blijven van Jules Reimerink, die ook van FC Twente is. VVV deed een bod op Reimerink, maar die onderhandelingen vlotten niet.
Sonny Bosz, dit seizoen vaker tribuneklant dan bankzitter, vertrekt in ieder geval. "Ik weet nog niet waar ik volgend jaar speel. Mijn contract is opgezegd. Ik kon eventueel als amateur blijven, dat was nog niet zeker. Maar ik hoef dan niet op speeltijd te rekenen. Dan kan ik beter iets anders zoeken." Ook Sander Post zal vertrekken bij Go Ahead Eagles.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter