Patrick Gerritsen wil graag nog een seizoen blijven

Patrick Gerritsen hoopt ook komend seizoen actief te zijn bij Go Ahead Eagles. De aanvaller werd afgelopen seizoen gehuurd van FC Twente en heeft het goed naar zijn zin gehad in Deventer, waardoor hij hoopt op een langer verblijf.
"Raar dat het is afgelopen, nu ik eindelijk fit ben", zei Gerritsen kort na afloop van de 3-0 nederlaag tegen Willem II. "Ik heb alleen maar pech gehad. Val ik op mijn hand is-ie gebroken, krijg ik een tik op mijn knie ben ik er maanden uit uit."
"Ik wil graag nog een seizoen aan Go Ahead Eagles verhuurd worden", vervolgt de 23-jarige aanvaller zijn verhaal. "Dit is een mooie club, ondanks alles heb ik het hier erg naar mijn zin". Jonathan Vosselman blijft in ieder geval langer bij de club van trainer Andries Ulderink. De verdediger verlengde eerder dit seizoen zijn contract tot de zomer van 2011. Vosselman kijkt dan ook niet vooruit, maar terug op afgelopen seizoen. "We zitten nu vreselijk te balen met z'n allen. De nederlaag en de gemiste kans om naar de eredivisie te gaan doen pijn."
"Weer een jaar Berg en Bos in plaats van de Arena is niet iets om nu naar uit te kijken", zo vervolgt de linksback. "Maar als de realiteitszin weer doorbreekt zal iedereen beseffen: we hebben een geweldig seizoen gehad met Go Ahead Eagles."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter