Sander Post wil blijven en kan nog veel beter

Sander Post laat in een interview op zijn Hyves fanpagina weten dat hij graag in de toekomst bij Go Ahead Eagles wil blijven en dat hij veel beter kan voetballen dan dat hij tot nu toe heeft laten zien.
"Ik wilde graag naar Deventer komen. Toen ik eenmaal hier zat was het wel een beetje moeilijk. Ik had nog nooit van Go Ahead Eagles gehoord. Maar het is een erg leuke club, met geweldig sfeervolle supporters. Eerder speelde ik voor 100 man, en hier ineens voor 5.000. In Estland kan je echt de voetbal niet op tv kijken, en hier kijken er duizenden naar je. Ik heb bij Go Ahead Eagles een kans gekregen, en daar ben ik erg blij mee. Ik heb het hier naar mijn zin. Hier geef ik gewoon alles maar ik kan nog veel beter."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter