Overmars denkt in december te stoppen

Tevreden kan Overmars nog niet echt zijn bij Go Ahead Eagles. De 86-voudig international maakte zijn rentree bij de ploeg uit de Jupiler League nadat hij vanwege een kapotte knie in 2004 stopte met betaald voetbal. In Deventer maakte hij dit seizoen echter zijn rentree. "Maar alles staat of valt toch met resultaat. We staan twaalfde, dat is te laag. En daar voel ik me toch verantwoordelijk voor."
Naast speler is Overmars nog steeds sponsor, aandeelhouder én commissaris technische zaken. Hij is dus verantwoordelijk voor het samenstellen van de selectie. "Dat is best een beetje een bijzondere situatie. Maar vergeet niet dat deze rentree uit nood is geboren. We kampten met blessures en geld voor versterking was er niet. En zolang ik speel, staan mijn bestuurlijke taken op een laag pitje", aldus de buitenspeler, die aangeeft dat hij het waarschijnlijk vanaf december mooi geweest vindt.
Verdedigers van pakweg BV Veendam en TOP Oss bijten zich vast in de duurste Nederlandse voetballer aller tijden. "Maar wel altijd met een soort respect", zegt Overmars. "En andersom voel ik me nergens te groot voor. Het voetbal in de eerste divisie is heel anders dan ik gewend was, maar ook op dit niveau voel ik voldoening. Een assist zoals tegen TOP Oss, daar kan ik van genieten. Dat verandert nooit."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter