Nieuwe commissaris commerciële zaken

De Raad van Commissarissen van Go Ahead Eagles is uitgebreid met Edwin Mulder. De aandeelhouders van de club gingen unaniem akkoord met de benoeming van Mulder, die de portefeuille commerciële zaken in beheer krijgt. Hij neemt de taken over van Haico Meijerink, die aan het einde van dit seizoen stopt als commissaris.
Edwin Mulder (38) volgt Go Ahead Eagles al jaren. ‘In het midden van de jaren zeventig ging ik met mijn vader naar de thuiswedstrijden. De band is altijd gebleven. Ook toen ik buiten Deventer ging studeren, volgde ik de club altijd op de voet.’
De liefde bleef en in de afgelopen periode werd hij regelmatig op de hoogte gehouden door Marc Overmars, die net als Mulder ook actief is in de vastgoedsector. ‘Een half jaar geleden polste Hans de Vroome mij voor deze functie. Uiteindelijk heb ik ja gezegd tegen deze boeiende portefeuille. Ik vind het mooi om wat terug te doen voor mijn club.’

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter