Als vervanger van Ars was Post nog de enige optie

Andries Ulderink geeft toe dat na het laten vetrekken van Sjoerd Ars er eigenlijk geen opvolger gevonden is en dat Sander Post de laatste optie was om nog een spits binnen te halen.
"Ik kan de meest mooie volzinnen maken maar het is een feit dat de zoektocht naar een spits niet goed is uitgevallen. Ik kan er niet meer van maken. We hebben die beslissing om 5 voor 12 moeten nemen, geen spits of een poging wagen met Sander Post. Voor mij was dat in die omstandigheden geen moeilijke keuze" aldus Andries Ulderink.
"Je moet dat goed in de tijdsgeest zetten. Het was vlak voor het sluiten van de transfermarkt. We hadden nog geen spits, het verhaal Ranègie is bekend. De competitie was inmiddels al twee wedstrijden op gang. Ik zag Sander een half uurtje voetballen. Natuurlijk hebben we daar geen keuze op gemaakt. We hebben hem mee laten trainen en iedereen werd enthousiast. De spelers, Marc en Gerard en ik zelf ook. Sander liet daar goede dingen zien. Na de uitwedstrijd tegen RKC gonsde het op de persconferentie. Die nieuwe spits van Go Ahead Eagles zou wel eens een revelatie kunnen worden! Sander heeft tijdens zijn speeltijd te weinig ballen vanaf de zijkanten gehad. Daar moet hij juist gevaarlijk worden."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter