Als het nodig wil Sikora wel een wedstrijd meedoen

Voorlopig traint Victor Sikora enkele keren per week met Go Ahead Eagles mee.
Hoe lang dat duurt is de vraag. Zaakwaarnemer Rob Jansen is aan het uitkijken naar een nieuwe buitenlandse club. FC Dallas, waar hij tot voor kort speelde, en het Australische Perth Glory zijn de belangrijkste gegadigden. ,,In Amerika begint de voorbereiding weer in februari. We zijn nog met FC Dallas in gesprek. Daarnaast is er ook contact met Perth. Ik kan daar misschien binnenkort al even rondkijken. Dat wil ik in ieder geval, voordat ik teken. Australië lijkt me ook prachtig. Het land en het voetbal leeft er ook steeds meer. Daarnaast spelen ze in de Aziatische Champions League. Lijkt me ook interessant.''
Er zijn supporters die hoopten dat Sikora het rood-gele shirt nog aan ging trekken. ,,Ja, ik weet het. Sponsors wilden al meteen wat voor me op poten zetten. Maar ik wil weer naar het buitenland nu het nog kan. Ik ben de club en trainer Andries Ulderink dankbaar dat ik hier mag meetrainen. Ik ben vrijgegeven door FC Dallas, dus ik kan spelen. Mocht de nood helemaal aan de man komen wil ik ze best een wedstrijd uit de brand helpen. Als dat kan qua verzekeringen en bond en zo.''

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter