Liesblessure Knijnenburg lijkt slechts een verrekking

Geoffrey Knijnenburg moest zich zondag in het duel met FC Den Bosch voortijdig laten vervangen met een liesblessure. Over de ernst van de kwetsuur heeft de aanvaller van Go Ahead Eagles nog altijd geen duidelijkheid.
"Tijdens een duel sprong het opeens in mijn lies", vertelt Knijnenburg.
"Ik voelde een klik en dacht dat het iets met mijn gewricht was. Toch besloot ik nog even door te voetballen, maar gedurende de wedstrijd werd het steeds pijnlijker. Na dertig minuten heb ik me toch maar laten wisselen."
Een dag later is Knijnenburg nog steeds niet helemaal pijnvrij. "Ik heb nog wel wat last, dus houd ik het bij wat trainen op de fiets. Het trainingsveld was vandaag toch onbespeelbaar door de sneeuw, waardoor iedereen de sportzaal inging. Maar de komende dagen moet ik het ook rustig aan doen. Ik hoop dat ik iets heb verrekt, zodat het automatisch weer herstelt. Ook de fysio vermoedt dat het om een verrekking gaat. Maar zeker weten doen we dat niet. Het kan ook een scheurtje zijn."
Mocht de lies eind van de week nog geen tekenen van herstel vertonen, dan moet de spits nader worden onderzocht. "Maar ik hoop dat dat niet nodig is."
De uitwedstrijd bij FC Emmen van komend weekend komt voor Knijnenburg sowieso in gevaar. "Ook als ik tijdig fit ben, train ik op zijn vroegst pas donderdag weer voluit mee. Dan moet je altijd afwachten of de trainer niet de voorkeur geeft aan iemand die de hele week hard heeft getraind."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter