Colak wellicht alweer inzetbaar tegen Haarlem

Het was op een donderdag 21 augustus toen Halil Colak op de training zijn kuitbeen brak. Hij leek zich te verstappen tijdens de training en werd in het ziekenhuis direct nog geopereerd. ,,Voor zo'n breuk staat tussen de drie en zes maanden. Maar ik wil er echt weer sneller staan dan over zes maanden. Ik heb er geen gips om, maar mag zes weken niks belasten. Daarna hoop ik toch echt dat ik weer wat mag gaan doen. Al die maanden duren me veel te lang'' reageerde Halil Colak toen al.
Halil Colak heeft inmiddels, net als de langgeblesseerden Marco Parnela, en de groepstraining hervat. Als alles voorspoedig verloopt kan hij misschien aanstaande vrijdag, thuis tegen Haarlem, al zijn rentree maken.
Marco Parnela is met blessures aan beide knieën al een jaar uit de roulatie. Andries Ulderink: ,,Marco is een superprof, geweldig hoe hij zich steeds terugknokt. Wanneer hij zijn rentree maakt blijft lastig te zeggen.''

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter