Bij promotie wil Reimerink wel blijven

Go Ahead Eagles heeft bij FC Twente gevraagd om Jules Reimerink nog een jaar te mogen huren. De vleugelspits is gewi1d en zint op een overgang naar de eredivisie. "Met Go Ahead Eagles naar de eredivisie zou natuurlijk het mooiste zijn", zegt de jeugdintemational. "Maar ik. weet dat er meer clubs zijn. Klopt, VVV heeft al met FC Twente gesproken. Ik weet zelf van niks en heb pas eind deze maand een gesprek bij FC Twente." 
Reimerink staat tot eind volgend seizoen onder contract in Enschede met een optie voor nog seizoen. "Misschien wordt dat contract vernieuwd. Ik wil naar een eredivisiedub, dat is beter voor mijn ontwikkeling. De play-offs zijn half mei afgelopen. Dan. is bekend of we met Go Ahead Eagles promoveren. Ik wi1 best.zo lang wachten, maar FC Twente kan me ook aan een andere dub verhuren." Go Ahead Eagles heeft de mogelijkheid om drie spelers van FC Twente te huren. Ha1il Colak en Wout Droste heeft de dub inmiddels zelf onder contract. Patrick Gerritsen is dit seizoen ook op huurbasis van FC Twente.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter