AZ heeft een bod uitgebracht op Kieftenbeld

AZ heeft zich officieel gemeld voor Maikel Kieftenbeld. De Alkmaarders zouden de Go Ahead Eagles-middenvelder graag overnemen en hebben al een bod uitgebracht. De 19-jarige middenvelder heeft nog een contract tot medio 2011. De jeugdinternational uit Lemelerveld is dit seizoen een van de sterkhouders in Deventer en heeft zich razendsnel ontwikkelt.
"Er is een bieding gedaan op Maikel", bevestigd Marc Overmars. "Maar ik ga niet in op namen van clubs. En we zijn ook nog in onderhandeling." Er zijn meerder clubs die concrete interesse hebben in Kieftenbeld. Onder meer FC Groningen volgt al enige tijd de verrichtingen van het Eagles-talent. Zelf zegt Kieftenbeld nog niets van concrete interesse te hebben vernomen. "Ik heb er niks over gehoord", zegt hij,"maar ik heb wel meegekregen dat er belangstelling is. Hoe groot de kans is dat ik vertrek kan ik ook niet zeggen. Het is allemaal nieuw voor mij."
Kieftenbeld werd tijdens de voorbereiding van vorig seizoen door Ulderink bij de selectie gehaald. Hij speelde tot de A-junioren voor FC Twente.Hij speelde tot nu toe 33 duels en scoorde daarin twee keer. Vorig jaar speelde de jeugdinternational ook al 31 duels voor de Eerstedivisionist.
AZ zou zich ook officieel gemeld hebben bij Sparte voor Nick Viergever en Erik Falkenburg. AZ wil een bedrag van zo'n twee miljoen euro neertellen voor de twee Sparta-talenten. De Alkmaarders willen zich middels het aantrekken van jonge, Nederlandse talenten handhaven in de top van de Eredivisie.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter