Behalve drankflacons en rode kaart ook een bonus

Zo'n 60.000 euro incasseert de Deventer club als startpremie in de kwartfinale van de KNVB beker. Met de gedeelde recette van de live-uitzending kan dat nog flink oplopen.
Ongeveer de helft van de KNVB-startpremie gaat naar spelers en staf als premie. "Dit is echt een teamprestatie," aldus Pasveer over de gewonnen wedstrijd tegen Heracles. "We hebben prima gespeeld als team. En op de juiste momenten toegeslagen. Achterin zat het ook aardig in elkaar. Echt uitgespeelde kansen hebben ze niet gehad, toch?"
In het Almelose beleefde hij een bewogen en uiteindelijk mooie avond. Een sneeuwbal in het gezicht, aanstekers die langs zijn gezicht scheerden. En zelfs twee lege drankflacons wierp de Almelose aanhang langs Pasveer. "Ik ben ongelooflijk blij dat we hier winnen", zei Pasveer na afloop geheel beheerst. "Ze hebben me niet geraakt, maar zo'n fles zal maar op de lat uit elkaar spatten, daar moet je toch niet aan denken."
Reza Ghoochannejhad kreeg na een opstootje met Heraclied Birger Maertens leverde hem de eerste rode kaart in zijn loopbaan op. "Ik ben ongelooflijk blij dat we het gehaald hebben", zei Ghoochannejhad. "Die rode kaart verpest dat niet." Kort voor rust kwam Maertens met gestrekt been in op het scheenbeen van de Eagles-spits. "Wat een smerige overtreding. Als ik niet op tijd reageer schopt hij mij eruit met een gebroken been. Voor hetzelfde geld zit ik 2,5 jaar aan de kant. Ik vroeg hem waarom hij dat deed en pakte hem vast."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter