Wout Droste volgend seizoen de rechtsback

Wout Droste speelt ook volgend seizoen bij Go Ahead Eagles. De rechtsback wordt opnieuw een jaar van FC Twente gehuurd. de 19-jarige Droste is blij met een verlengd verblijf in Deventer.
"Ja, ik heb het prima naar mijn zin. En voor mezelf is het ook alleen maar goed om bij Go Ahead te spelen. Dan kom ik hoogstwaarschijnlijk veel aan spelen toe."
Trainer Andries Ulderink gaf al weken geleden aan graag met de Oldenzaler door te willen gaan. Hij is de beoogde eerste keus rechts in de verdediging. Droste: "Het heeft een tijdje geduurd, omdat ik graag eerst met Twente wilde praten, wat zij met mij van plan zijn."
FC Twente heeft de optie in Droste's contract gelicht. "En in principe willen ze langer met me door, maar ik heb nog geen nieuw contract getekend." Door een hinderlijke buikspierblessure speelde hij ruim 3,5 maand niet. "Daarna heeft het een tijdje geduurd voordat ik weer in vorm was en het ritme terug had. Maar ik denk dat het wel een goed seizoen was."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter