Koen van der Biezen werd steevast uitgevloten

Koen van der Biezen verliet in januari FC Den Bosch om voor Go Ahead Eagles te gaan spelen. Over de reden bleven alle partijen onduidelijk. Tot nu. Er is definitief duidelijkheid over het plotselinge vertrek van de getergde spits.
Van der Biezen speelde de eerste seizoenshelft 22 competitieduels en scoorde zeven goals. "Ik was op vrijdag steeds vaker het mikpunt van de hoon van de supporters", licht Van der Biezen zijn vertrek toe. "Het leek steeds erger te worden. Het waren niet langer twintig man, maar tweehonderd. En ik was de enige die steevast werd uitgefloten."
Over de reden tast de 23-jarige Nulander in het duister. "Misschien waren de verwachtingen hoog, omdat ik er vorig jaar achttien maakte. Ik heb er in tweeënhalf jaar dertig ingeschopt en had op meer krediet gerekend. De fans vergeten dat ik nog jong ben en ze niet naar FC Barcelona zitten te kijken. Het is toch te gek voor woorden dat ik dit seizoen eens in een gewonnen duel naar de kant ging en werd uitgefloten, terwijl ik twee assists had gegeven?", aldus Van der Biezen.
Ook van de interim-trainers voelde hij weinig vertrouwen. "De technische staf ging er niet goed mee om. In de winterstop sprak ik met mijn zaakwaarnemer en besloten we dat het tijd was voor iets nieuws. Dus ik koos voor Go Ahead Eagles", aldus de spits die er zes maakte in veertien duels bij de club uit Deventer.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter