Andere clubs lonken toch blijft Overmars als bestuurlid

Marc Overmars blijft 'in principe' aan Go Ahead Eagles verbonden. Als speler hangt hij nu echt de kicksen aan de wilgen, maar als bestuurslid wil de voormalige vleugelaanvaller zijn werkzaamheden blijven uitoefenen.
Overmars was eigenlijk van plan zijn rol als bestuurslid te verbinden aan het al dan niet halen van de play-offs in de Jupiler League, een uitvloeisel van het opgestelde beleidsplan. Tegelijk met voorzitter Hans de Vroome zou hij aan het einde van dit seizoen stoppen.
"Maar ik zie nu in dat er meer tijd nodig is om te bouwen aan een ploeg", zegt Overmars. De oud-international ziet genoeg redenen om wél in Deventer te blijven, hoewel hij ook andere clubs aan hem trekken.
"Ik heb een paar aanbiedingen van andere clubs", vertelt Overmars. "Dat zijn echt interessante uitdagingen, waar ik nog over wil praten. Maar in principe ga ik bij Go Ahead Eagles door."
Aan de andere kant heeft Overmars zin om zijn jeugdliefde verder te helpen. "Ik zie het ook positief in voor volgend seizoen, ook al moeten we goed op de centen passen bij het aantrekken van nieuwe spelers", verklaart hij. "Daarnaast verdient trainer Andries Ulderink mijn steun en geeft de komst van Edwin Mulder ook nieuwe energie.'' Mulder is per 1 januari voorzitter en werd door de aanvaller bij de club betrokken.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter