Overmars vindt Ulderink een goede trainer

Terugkijkend op het seizoen vindt Marc Overmars het afgelopen siezoen wat tegen vallen maar verwacht veel van het komende siezoen.
“De doelstelling was de zesde plaats. Wij zijn zevende geworden. Op zich niet verkeerd, maar geen nacompetitie is echt een domper. Op het terrein van scouting hebben wij voorin wat steekjes laten vallen en verder hebben wij natuurlijk met Ranégie ook pech gehad. Als wij Van der Biezen en Arkivuo het gehele seizoen hadden gehad was de nacompetitie absoluut gehaald."
"Ik denk dat wij met een paar goede aanvallende versterkingen absoluut weer mee kunnen doen om de play-offs. Met jongens als Parnela, Zuidam, Van der Biezen en Arkivuo staat er best wel iets hoor. Dat zijn echte winnaars."
"Verder wil ik nog eens benadrukken dat Ulderink echt een goeie trainer is. En ik heb er wat meegemaakt! Natuurlijk gaat niet altijd alles goed en natuurlijk wordt er wel eens ongelukkig gewisseld maar per saldo ben ik tevreden over de technische staf. Hoe je het ook wendt of keert, er zat toch een lichte stijgende lijn in”.
Wat Marc Overmars nu gaat doen is nog niet helemaal duidelijk maar hij wil zich sowieso blijven inzetten voor Go Ahead Eagles.
"Er zijn voor mij wat mogelijkheden in de voetballerij. Niet als speler hoor… maar meer in de sfeer van de begeleiding. Veel kan er ik niet over zeggen. Op dit moment is nog niet duidelijk of deze zaken doorgaan en of een combinatie met mijn werk bij Go Ahead mogelijk is. In principe ga ik door en wat ik ook ga doen, Go Ahead zal er profijt van hebben."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter