Sergio Padt wil blijven na een goed debuut

Sergio Padt speelde gisteren zijn eerste wedstrijd voor Go Ahead Eagles. De doelman verloor gisteren met zijn club met 2-1 in eigen huis van Sparta, maar werd desondanks verkozen tot 'man of the match'. De huurling van Ajax wil het seizoen graag afmaken in Deventer.
De Amsterdammers zoeken momenteel een derde doelman, nadat Kenneth Vermeer maanden uitgeschakeld is. Er werd bij Ajax gesproken over een terugkeer van de 20-jarige goalie, maar dat ziet Padt niet zitten. "Het is natuurlijk mooi dat Jol vertrouwen in me heeft, daar ben ik blij mee", laat de huurling weten. "Maar het liefst blijf ik bij Go Ahead Eagles. Bij Ajax zou ik derde keeper worden, hier krijg ik de kans om te spelen."
"Bij Go Ahead wil ik nu ervaring opdoen", gaat Padt verder. "Bij Ajax hebben ze gezegd dat ze me een goede keeper vinden, maar dat ik nog te weinig ervaring heb. Logisch ook. Daarom wil ik met ervaring terugkomen, zodat zij niks meer op me aan te merken kunnen hebben."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter