Jules Reimerink lijkt direct een speler voor de basis

De nieuweling Jules Reimerink, de van FC Twente gehuurde speler speelde, dinsdag aan de rechterkant en deed het zeker niet onverdienstelijk. Hij durft een actie te maken, heeft een prima passeerbeweging, een goede voorzet en scoorde bovendien ook nog eens de openingstreffer.
"Jules is een typische buitenspeler", concludeerde trainer Andries Ulderink. "Hij kan een mannetje passeren, heeft een goede voorzet en is daarnaast heel leergierig."
Reimerink kan op links en rechts uit de voeten en blijkt ook nog te kunnen scoren. Invaller Marc Overmars gaf de assist.
"Scoren is een mooi begin bij Go Ahead Eagles", zegt Reimerink. "En dan gaf Marc de bal ook nog eens voor. Dat was eerder altijd mijn favoriete voetballer. Ik heb nog heel wat shirtjes met zijn naam erop. Nu train ik met hem en geeft hij me tips."
"Er was ook een club uit de eredivisie die me in de winterstop wilde huren, maar in overleg met zijn zaakwaarnemer René Eijkelkamp heb ik voor Go Ahead gekozen. Hier heb ik de beste kans om me te ontwikkelen. En het is een mooie club."
Reimerink zag dit seizoen al verschillende wedstrijden met zijn oud-ploeggenoten Wout Droste en Halil Çolak bezocht.
"Met Wout speel ik al sinds de F'jes samen. Eerst bij Quick'20 en later bij Twente. Halil ken ik ook al heel lang. Zo had ik al een beeld van Go Ahead, zonder dat ik er toen mee gesproken had. Pas na nieuwjaar hoorde ik van de belangstelling en had ik een gesprek met trainer Andries Ulderink en assistent Paul Bosvelt."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter