Deventenaar Glenn Kobussen blijft in beeld

Go Ahead Eagles houdt nog steeds de Feyenoorder Glenn Kobussen in de peiling. De verdedigende middenvelder is afkomstig uit Deventer. Hij werd al bekeken door Ulderink, maar raakte vorige maand flink geblesseerd. Zodra hij fit is, komt Glenn Kobussen opnieuw in beeld bij de Deventer scoutingsstaf.
“Voor het begin van het seizoen is er contact geweest tussen Feyenoord en Go Ahead maar toen mocht ik absoluut niet weg. Eind van dit seizoen loopt mijn contract af dus ik ga er vanuit dat er binnenkort met Feyenoord wordt gesproken over mijn toekomst. Of Go Ahead een optie is zal moeten blijken” aldus Glenn Kobussen.
"Ik ben nu 19. Ik moet nu echt aan spelen toe komen. En daarmee bedoel ik niet de wedstrijden in de beloftencompetie maar wedstrijden in het betaalde voetbal. In de jeugd heb ik altijd tegen jongens als Halil Colak en Wout Droste gespeeld. Die voetballen nu lekker mee bij Go Ahead”.
Go Ahead Eagles wil eerder dan afgelopen zomer de selectie versterken. Met maar drie doorlopende contracten is er nog bergen werk te verzetten. Ulderink: ,,Ook willen we minder dan nu spelers huren.''

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter