Freek Heerkens wil vertrekken

Misschien mede door de komst van Job van der Linden en Óscar López Hernández heeft Freek Heerkens besloten zijn contract bij Go Ahead Eagles niet te verlengen. De 22-jarige Brabantse verdediger vindt een verblijf van twee of drie jaar in Deventer wel genoeg. Go Ahead Eagles heeft nog wel een optie om het deze zomer aflopende contract met de oud-PSV'er met een seizoen te verlengen. Van dat recht zal de club ongetwijfeld snel gebruik maken.
Heerkens: "Ik heb het naar mijn zin, maar vind het zeker na drie jaar genoeg. Ik heb ambitie en wil hogerop. Als Go Ahead Eagles gebruik maakt van de optie in mijn contract speel ik zonder problemen nog een jaar bij Go Ahead Eagles. Misschien kunnen ze mij wel verkopen en nog wat aan mij verdienen."
Ruud Wellenberg is nog met Go Ahead Eagles in gesprek over contractverlenging. Ook in zijn huidige verbintenis staat een eenzijdige optie dat Go Ahead Eagles in staat stelt het contract tot 2013 te verlengen.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter