Jhon van Beukering per direct vertrokken

Jhon van Beukering heeft zijn contact bij Go Ahead Eagles alweer ingeleverd. De spits, die op amateurbasis uitkwam voor de Eagles, had geen uitzicht meer op regelmatige speeltijd. Veel heeft Van Beukering ook niet gespeeld. Hij viel vier keer in in de competitie en scoorde daarin welgeteld één doelpunt. In de beker, tegen de amateurs van HSC'21, stond hij wel in de basis. Komend weekend krijgt de spits wel de kans om zijn eerste interlands met Indonesië te spelen.
"Of het te maken heeft met het feit dat Koen van der Biezen sterk speelde tegen Dordrecht en het debuut van Frank van der Zwan, weet ik niet zeker", aldus trainer Andries Ulderink. "Hij denkt wel dat hij na zijn tripje met Indonesië ergens anders betere oorden kan vinden, en daar heb ik totaal geen problemen mee. Als amateurspeler is het zijn beslissing en als hij geen perspectief ziet, gaat hij maar op zoek naar een nieuwe club."
"Ik wist wat de afspraak was: zijn Koen en Frank weer fit, dan heb je je werk gedaan", zegt Van Beukering. "Beiden zijn nu weer teruggekeerd, dus ik vind het goed zo. Ik vond het een mooi gebaar van de Eagles dat ze mij een kans wilden geven, en nu ga ik op zoek naar een club waar ik beter tot mijn recht kom."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter