Veel clubs hadden intresse in Overmars

Na de wedstrijd in Zwolle werd hij van meer kanten benaderd om een rentree te overwegen. Er was interesse uit de Nederlandse eredivisie en ook uit de Bundesliga, de competitie waar hij altijd nog eens wilde spelen. ,,Maar ik denk niet dat ik het topniveau nog aankan. Afgelopen donderdag nam hij zijn besluit; hij zou niet langer langs de zijlijn gaan staan maar weer het veld instappen. Zijn 'ja' kwam pas na een gesprek met zijn vrouw. ,,Zoiets moet je wel thuis bespreken, het heeft gevolgen voor ons gezin. Ik ga weer als voetballer leven. Daarnaast moet ik geregeld rusten en me concentreren op die wedstrijd. Want ook op die zaterdag dat ik de afscheidswedstrijd van Jaap Stam speelde, wil ik me de hele dag richten op de wedstrijd. Dan wil ik ook winnen en daar moet alles op gericht zijn. Dat zal ik ook proberen over te brengen op de jongens in de selectie."Ik doe het om Go Ahead Eagles te helpen, al vind ik het natuurlijk ook leuk. Maar voorin komen we op dit moment te kort, als ik dan wat toe kan voegen, doe ik het graag. Ik zou ook bij geen enkele andere club in de eerste divisie nog gaan spelen natuurlijk."
(stentor)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter