Marc Overmars verbaasd over geweldig onthaal

Marc Overmars is verbaasd over de massale aandacht die zijn rentree heeft gekregen. De supporters van de club uit Deventer een gigantisch spandoek voor de voormalig international. Onder een klaterend applaus van de tribunes betrad hij in de 61ste minuut het veld. 'Ga staan voor Marc Overmars', klonk het, terwijl de 5164 toeschouwers de daad bij het woord voegden. "Wat een onvangst was dat, alsof Ronaldo op bezoek kwam", zegt een lachende Marc Overmars. Hij was echter wel teleurgesteld dat hij zijn terugkeer op het oude nest niet vergezeld had kunnen doen gaan van een overwinning. Ook over zijn vertoonde spel was Marc nog niet helemaal tevreden. "Het was wat slordig, ik had tweemaal balverlies. Ik kom er paar keer langs, en dan is de voorzet net niet goed". Fysiek voelde de aanvaller na afloop wel de wedstrijd in de benen. "Ik zit er best wel doorheen nu, maar ik denk dat dat de komende dagen nog wel meer voelbaar is. Het is niet de insteek dat ik de volle 90 minuten bij een wedstrijd ga spelen.
Ondanks zijn ruime internationale ervaring bracht de rentree in de Adelaarshorst voor Overmars toch wat spanning mee. "Elke wedstrijd die je speelt wil je het gewoon goed doen, op welk niveau dat ook is. Vooral nu hier de schijnwerpers op je zijn gericht. Je legt jezelf een bepaalde druk op, maar dat is alleen maar goed. Ik reed voor de wedstrijd over de dijk langs Terwolde en dan zie je de stad en even later de lichtmasten. Dan gaat er wel wat door je heen, net als toen."
(goal.com/voetbalprimeur.nl/ga-eagles.nl/stentor)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter