Overmars doet het voor de club

Voorzitter Hans de Vroome is vooral blij met de rentree van de meest succesvolle Go Ahead Eagles-speler ooit. ,,Dit is ook een signaal van Marc aan iedereen rond de club'', zegt De Vroome. ,,Hij heeft eigenlijk niks meer te winnen, maar steekt toch zijn nek uit. Hij heeft het allemaal over voor de club.'' Volgens De Vroome heeft trainer Andries Ulderink een belangrijke rol gehad in de rentree van Overmars. ,,Het mag duidelijk zijn dat de trainer en Marc het goed met elkaar kunnen vinden.'' Over een contract is nog niet gesproken. De duurste Nederlandse voetballer aller tijden en Go Ahead Eagles gaan voorlopig op basis van vertrouwen met elkaar in zee.
De liefde voor de club gaf de doorslag in zijn beslissing. "Ik doe het vooral om Go Ahead te helpen, maar zelf vind ik het ook nog leuk. Voorin komen wij tekort, als ik daar wat aan toe kan voegen doe ik dat graag. Natuurlijk speel ik niet meer voor een andere club in de eerste divisie", aldus het voormalige bestuurslid.Overmars zelf weet niet of het een heel seizoen goed gaat. "Ik weet niet of ik de snelheid nog wel heb, straks kom ik de rechtsback van Haarlem niet meer voorbij". Snelheid lijkt er genoeg te zijn bij de Nederlander. Met Team Jaap Stam kwam de speler goed langs de backs. De aanvaller was zelf ook verbaasd over zijn spel."Ik was ook verbaasd dat het nog zo goed ging. Het meeste heb ik gehaald op wilskracht, dat hoop ik over te brengen naar de jongens van de club". Nu hij weer actief is als voetballer, moet hij zijn leefpatroon gaan veranderen. "Ik moet weer leven als een voetballer en uitkijken wat ik eet. Zo als nu, ik ben al vier kilo te zwaar voor een voetballer".
(stentor/voetbalreport.nl)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter