Sander Post lijkt de nieuwe spits te worden

Sander Post bevalt goed op de trainingen en Go Ahead Eagles lijkt met hem verder te willen. "Het is nog te vroeg voor conclusies, maar hij bevalt me tot op heden goed." aldus Andries Ulderink. "Ik heb hem in Estland een half uur zien spelen. Wat ik tot op heden op de training gezien heb heeft mijn beeld bevestigd. Mogelijk is hij meer van grotere afstand te bereiken. Daarmee bedoel ik niet dat we de bal lang naar voren moeten peren."
"Die Sander Post maakt toch echt een aardige indruk hoor." aldus Gerard Somer. "Past goed binnen het profiel dat wij zoeken. Groot, sterk aan de bal. Een echt aanspeelpunt. Er zit, zo als ze dat zo mooi zeggen, een goeie kop op. Jongen wil echt slagen in het voetballen. Ik sluit niet uit dat wij op zeer korte termijn met hem rond de tafel gaan. En wij moeten natuurlijk ook met de FC Flora Talinn om tafel want hij is niet transfervrij. Kortom er is interesse maar het is absoluut nog niet rond!". Gerard Somer verteld verder dat er positieve referenties over Sander Post zijn binnengekomen van de voormalige bondscoach van Estland de Nederlander Jelle Goes. Post maakt sedert enige tijd deel uit van de nationale selectie van Estland.
"Wij sluiten nog steeds niet uit dat Mathias Ranegie in de loop van deze maand aansluit in Deventer" meldt Gerard Somer. "Ook als Sander Post komt, dan kun je echt wat afdwingen in met name de thuiswedstrijden. Dan staat er wat hoor!".
(weekly)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter