Ranégie bijna fit genoeg om Ulderink te bellen

Mathias Ranégie heeft Go Ahead Eagles nog niet uit zijn hoofd gezet. De 1,93 meter lange Zweed, (1,97 bleek wat te hoog geschat) vloog drie weken voor de start van de competitie terug naar Zweden. Officieel omdat zijn liesblessure niet geneest, maar ook wil hij vanwege heimwee zelf ook graag terug. ,,Ik hoop over een week de training te hervatten'', zegt hij vanuit Gotenburg. ,,Ik heb nu geen pijn meer. Als ik fit ben bel ik de trainer, zo hebben we afgesproken. Nee, de afgelopen twee weken heb ik met niemand contact gehad.'' Heimwee zal hem niet klein krijgen, zegt hij. ,,Mijn vriendin moest terug omdat ze nog studeert, maar ik zal me erop instellen dat ik een tijdje zonder haar en onze dochter moet leven. Go Ahead Eagles is voor mij nog altijd een optie.''
(stentor)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter