Jarchinio Antonia verlengt zijn contract

Go Ahead Eagles en Jarchinio Antonia hebben overeenstemming bereikt over een nieuwe overeenkomst. De 22-jarige vleugelaanvaller verlengde zijn aflopende contract in Deventer met twee jaar. Antonia sloeg eerder een aanbod om zijn contact te verlengen af en reageert nu verheugd op zijn langere verblijf in Deventer.
"Ik ben blij dat ik ook de komende twee jaar voor Go Ahead Eagles uitkom en natuurlijk is het mooi om dat in de Eredivisie te doen. De sfeer en de entourage in de Adelaarshorst zijn geweldig, het voetbal leeft hier echt. Er zullen het komende seizoen weinig clubs met een gerust hart naar de Adelaarshorst afreizen, het kan hier behoorlijk spoken. Ik voel me ontzettend thuis bij Go Ahead Eagles. Ik wil met deze club meegroeien en meehelpen om van Go Ahead Eagles een stabiele club in de Eredivisie te maken."
Ook voorzitter Edwin Mulder is blij dat Antonia aan de club verbonden blijft: "Jarchinio is het type speler dat in wedstrijden het verschil voor ons kan maken. Dat heeft hij zeker de laatste maanden van het voorbije seizoen wel bewezen."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter